دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری AMB ایران- مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهرآفتاب -2 الی 5 خرداد ماه 1396

374

 

دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری AMB ایران      

مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهرآفتاب

2 الی 5 خرداد ماه 1396

دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و فلزکاری  AMB ایران از تاريخ 2 الی 5 خرداد ماه 1396 در مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی شهر آفتاب برگزار مي گردد.

لینک مستقیم نمایشگاه AMR Iran 2017:

www.messe-stuttgart.de

برگزارکنندگان این نمایشگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی اشتوتگارت آلمان، اتحادیه تولید کنندگان ماشین ابزار و ماشین آلات فلزکاری آلمان می باشند.

نمایشگاهAMB Iran 2017  به عنوان یکی از مهم‌ترین دروازه‌های این صنعت در کشور، از حمایت اتحادیه ماشین‌سازان ایران، انجمن اتوماسیون صنعتی و دیگر نهادهای ذیربط برخوردار شده تا بتواند جدیدترین دستاوردهای صنعتی اروپا را به همراه دانش فنی آن‌ها، با کمترین هزینه و بدون واسطه در اختیار تولیدکنندگان و صاحبان این صنعت در ایران قرار دهد.

کالاهای قابل ارایه در نخستین نمایشگاه AMB ایران عبارتند از: دستگاه‌های ماشین‌سازی، ماشین ابزارها، ماشین‌آلات فلزکاری، تجهیزات جابه‌جایی فلزات، تجهیزات اندازه‌گیری و رباط‌های تضمین کیفیت، اتوماسیون صنعتی، ابزار دقیق، نرم‌افزارهای طراحی ماشین ابزار، سیستم‌های کامپیوتری و تجهیزات و قطعات و لوازم جانبی.

سمپوزیوم AMB Iran 2017 به عنوان بخش ارزشمندی از این رویداد، با حضور 30 شرکت صاحب نام دنیا برگزار می‌شود و طی آن بزرگان و نام‌آوران صنعت، آخرین دست‌آوردهای خود را در صنایع ماشین‌سازی، ماشین‌ابزار و تجهیزات فلزکاری معرفی می‌کنند.

شرکت های همکار سازه کیان خاورمیانه که از ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند عبارتند از:

  • Pama Spa: بزرگترین سازنده انواع ماشین های فرز بورینگ و همکار صنایع انرژی ایران. سالن:1A  غرفه: B2

           آدرس وب سایت: www.pama.it 

  • Tacchi Giacomo: شرکت تاکی، سازنده تراش های افقی سنگین و همچنین در بخش سوراخ کاری عمیق، مناسب در بخش انرژی، نفت و گاز. سالن: 1A غرفه: C5

           آدرس وب سایت: www.tacchi.it

دیدگاه ها بسته شده است